Na daljavo



Na tem mestu najdemo dokumente v skupni rabi, ki jih učitelji posredujejo svojim učencem v okviru izobraževanja na daljavo.

Mojca Tratar (GP, MGŠ, NGL 1,2,3)


23.3.2020
II  30.3.2020  II


Ivanka Ropas (NGL 4, 5, 6, Solf I, II)


23.3.2020 II  30.3.2020  II


Prosimo, da se pri izobraževanju na daljavo natančno držimo navodil učitelja in ne pošiljamo po nepotrebnem nalog, avdio in video posnetkov na službene elektronske naslove, saj s tem po nepotrebnem obremenjujemo strežnike in internetne povezave. Strpnost je zlasti pomembna pri skupinskem pouku. Vsak učitelj pouk prilagaja svojim in učenčevim tehničnim zmožnostim in upošteva najboljše možnosti za vodenje izobraževanja. Hvala.

Z izobraževanjem na daljavo pričenjamo s 23. 3. 2020. Učenci se dogovorijo z učitelji o možnostih izvajanja pouka (telefonski klic, video konferenca, elekronska sporočila, posnetki mp3, naloge preko spletne strani, socialna omrežja, internetne vsebine, spletne učilnice ipd.).

Priporočila:
  1. delo naj bo čim bolj raznoliko, klasična struktura učne ure kot na šoli ni primerna
  2. sodelujemo, delimo dobre prakse in informacije; na voljo imamo drugačne vsebine in pristope kot pri delu v učilnici, izbirajmo čim bolj zanimive, relevantne, smiselne naloge, dejavnosti in izzive,
  3. ker nimajo vsi enakih možnosti dostopa do interneta načrtovanje dejavnosti prilagodimo tako, da jim bodo lahko sledili tudi tisti z slabšimi pogoji za dostop do interneta,
  4. načrtovane dejavnosti prilagodimo tako, da jih bodo zmogli tudi tisti, ki sicer v šoli potrebujejo več našega individualnega dela, upoštevamo trenutno obremenitev v družinah, zahtevnost prilagodimo in jo prihranimo za čas, ko se bo delo v šoli normaliziralo; v nasprotnem primeru boste po vrnitvi v učilnice imeli med učenci še večje razlike kot pred zaprtjem šol, ker bodo nekateri starši lahko sodelovali pri zahtevnih nalogah, drugi pa ne,
  5. učencem omogočimo, da si po svoje organizirajo čas šolskega dneva na domu (ni nujno, da so v družini, kjer tudi starši delajo od doma ali je več otrok vedno na voljo zahtevana sredstva); šolski urniki in standardi učnih ur ne veljajo za čas šolanja na domu
  6. premislimo o drugih izzivih za učence, ki niso neposredno povezani z običajnim šolskim delom in učnimi načrti, pa lahko pomagajo učencem premagovati frustracije in tesnobo zaradi dogajanja – priporočimo jim primerne glasbene posnetke, besedila, risanke, filme, druge dejavnosti ...
  7. upoštevamo, da so nekateri prestrašeni s strašljivimi informacijami, ki se širijo naokrog – poučujemo pozitivno in  navdihujoč; delimo, iščimo, izumljajmo, predlagamo stvari, ki jih učenci lahko v času na domu počnejo s starši in bodo razbremenile njih in starše.

 

Prijava na e-novice

 
 
Glasbena šola
Ljubljana Vič - Rudnik
Gradaška 24, 1000 Ljubljana
T: +386 1 252 14 74
F: +386 1 252 78 23
E: info@gsvr.si
Na spletni strani uporabljamo piškotke (cookies). Nekateri piškotki zagotovijo, da stran deluje normalno, drugi poskrbijo za vašo lažjo uporabo spletne strani, štetje števila obiskovalcev in delovanje vtičnikov, ki omogočajo deljenje vsebin. Če boste nadaljevali, bomo sklepali, da ste z veseljem sprejeli vse piškotke.
Zavrni piškotke